+420 736 426 374

info@kablasangler.cz

Reklamace

Nefunguje vám správně zboží, které jste zakoupili v našem eshopu? I když prodáváme pouze kvalitní a ověřené výrobky, i přesto se občas může stát, že se něco rozbije nebo přestane fungovat. Snažíme se takovýmto případům předcházet, ale když už se něco takového stane, chceme nepříjemnost co nejrychleji vyřešit.

 

Jak reklamovat zboží

 

1. Oznamte: Dejte nám písemně emailem nebo telefonicky vědět o vámi zjištěné závadě a popište nám, co nefunguje správně a jak se vada projevuje. Třeba vám na dálku pomůžeme problém vyřešit a nebude třeba zboží reklamovat.

2. Připravte: Zabalte vadné zboží včetně kompletního příslušenství a přidejte k němu kopii nákupního dokladu, podrobný popis závady a vaší zpáteční adresu, telefonní číslo a email. Dobře zabalenou zásilku nezapomeňte před odesláním viditelně označit nápisem "REKLAMACE".

3. Odešlete: Zašlete nám balík přepravní službou (například Českou poštou) na adresu Tomáš Kablásek, Gagarinova 2541/9, Znojmo 66902 . Balík nesmí být zaslaný na dobírku, nemohli bychom ho přijmout. Pošlete ho doporučeně, ať máte doklad o tom, že jste ho zaslali. 

4. Buďte trpěliví: Do 5ti  dnů od přijetí vaší reklamace vám dáme vědět elektronickou poštou či telefonicky a potvrdíme vám, že jsme vaší reklamaci převzali a vyřizujeme jí. Je potřeba vědět, že v některých případech trvá reklamace i 30 dní. Ve většině případů musíme totiž kontaktovat výrobce a tak vyřízení chvíli trvá.

5. Hotovo: Jakmile bude reklamace vyřízená, odešleme vám zboží na vaší adresu, kterou jste uvedli při reklamování zboží. Samozřejmě na naše náklady. 

 

 

Váš tým Kablasangler